Veel gestelde vragen (FAQ)
​
Hier vind je de antwoorden op veel gestelde vragen die ons worden gesteld.
​
​
Algemeen
​
-
Waar kan ik parkeren? Er is voldoende gratis parkeergelegenheid aan de Zuukerweg.
-
Waar zit de ingang van de salon? De salon zit in de achtertuin van het woonhuis. Loop langs het huis, door het hek en naar het achterste gebouw in de tuin. Dit is de ingang van mijn salon.
-
Hoe kan ik het best contact opnemen met Pura Bellezza? Wij adviseren je zoveel mogelijk onze website te gebruiken. Je kunt online je afspraak boeken of je producten bestellen. Mocht je vragen hebben stuur dan bij voorkeur een e-mail of een whatsapp bericht. Pura Bellezza zorgt ervoor dat je echt tot rust komt tijdens je behandeling zonder een telefoon die continu afgaat.
-
Op welke manieren kan ik afrekenen? Je kan bij Pura Bellezza op verschillende manieren betalen. Je kunt bij het online boeken van een afspraak of het kopen van een product direct online afrekenen of ervoor kiezen om na de behandeling af te rekenen via onze pinautomaat.
-
Heeft u een wachtlijst voor nieuwe klanten? Nee, je bent van harte welkom. Op dit moment zijn wij op donderdagmiddag en avond, vrijdag en de eerste zaterdag van de maand open. In de toekomst wordt dit mogelijk uitgebreid.
-
Kan ik een duo-afspraak met mijn vriendin inplannen? Ja dat kan, maar jullie worden niet tegelijk behandeld.
-
Kan ik meerdere behandelingen tegelijk inboeken? Nee, helaas niet. Wij hebben zoveel mogelijk combinaties gemaakt in onze behandelingen. Wij hebben om die reden meerdere gezichtsbehandelingen gemaakt, bijvoorbeeld Sofia nr. 1 t/m nr. 5, die naast de gezichtsbehandeling een extra behandeling bevatten. Zit jouw gewenste combinatie er niet bij? Neem dan even contact op.
​
Afspraak maken
​
-
​​Krijg ik een bevestiging van mijn online geboekte afspraak? Ja, je krijgt direct een bevestiging toegemaild.
-
Krijg ik een herinnering toegestuurd vlak voor mijn afspraak? Ja, je krijgt een dag van tevoren een herinnering toegemaild.
-
Waarom kan ik geen afspraak maken op de datum waarop ik klik? Je kunt alleen een afspraak inplannen op dagen die dik gedrukt zijn. Op deze dagen is de salon open en is er nog ruimte om een afspraak in te plannen.
​
Afspraak verzetten of annuleren
​
-
​​Hoe kan ik mijn afspraak annuleren of verzetten? Je kunt het best een berichtje sturen via whatsapp, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
-
Wat zijn de kosten voor het annuleren van de afspraak? Wij berekenen alleen kosten voor het annuleren van je afspraak binnen 24 uur. Wij brengen 50% in rekening voor het annuleren van de afspraak binnen 24 uur.
-
Waar vind ik de annuleringsvoorwaarden? Bij het online boeken van je afspraak kom je tijdens het boekingsproces onze annuleringsvoorwaarde tegen.
Gezichtsbehandelingen
​
-
​​Wat is mijn huidtype? Klik hier om alle huidtypen te zien en advies hoe je deze het best kunt verzorgen.
-
Welke gezichtsbehandeling is het meest geschikt voor het behandelen van mijn puisten? Elke gezichtsbehandeling is hiervoor geschikt echter je huidtype bepaalt welke verzorgingsproducten wij inzetten om je huidtype te behandelen.
-
Moet ik zonder make-up naar de salon komen? Nee, die keuze is aan jezelf. Je zult na de gezichtsbehandeling geen make-up op krijgen. Je kunt indien gewenst een extra make-up behandeling bij ons inplannen.
-
Gebruiken jullie diervriendelijke producten? Ja, onze CNC producten worden niet op dieren getest.
-
Kan ik een gezichtsbehandeling krijgen als ik allergisch ben? Ja, maar geef ons van tevoren aan als je allergisch bent.
Cadeaubonnen
​
-
Hoe kan ik mijn cadeaubon inwisselen? Je kunt hem gebruiken bij het online plannen van je afspraak. In het reserveringsformulier, wanneer je je adresgegevens invult, heb je boven de knop 'Menu afrekenen' de mogelijkheid om je kortingscode in te vullen.​​
-
Versturen jullie ook cadeaubonnen? Ja, wij versturen ook cadeaubonnen per post. Voorwaarde is dat je deze vooraf betaalt. Indien je in Epe woont, dan kan je ze ook afhalen tijdens de openingstijden van mijn salon.
-
Kan ik mijn cadeaubon ook gebruiken voor de webshop? Standaard is de cadeaubon ingesteld voor het boeken van onze diensten. Wil je hem specifiek gebruiken voor de webshop, geef dit dan tijdens de bestelprocedure aan. Je kunt hem dan alleen gebruiken voor de webshop. Een gecombineerde cadeaubon voor onze diensten en webshop is helaas niet mogelijk.
-
Wat is de geldigheid van mijn cadeaubon? Elke cadeaubon is één jaar geldig.
-
Dient de cadeaubon in één keer te worden besteed? Ja, je dient je cadeaubon in één keer te besteden.
​
Webshop
​
-
Moet ik een account aanmaken om de verzorgingsproducten te bestellen? Nee, dat is niet verplicht maar wel handig bij een volgende bestelling. Indien je wel een account aanmaakt hoef je niet elke keer je adresgegevens en evt. je betaalgegevens opnieuw in te vullen. Daarnaast heb je inzicht in eerder geplaatste orders.
-
Welke levertijd hanteert Pura Bellezza? De levertijd na binnenkomst van je bestelling ligt gemiddeld tussen de 3-5 werkdagen.
-
Vanaf welk bedrag is de verzending gratis? Gratis levering in Nederland is vanaf besteding van 35 euro.
-
Kan ik mijn producten ook afhalen? Jazeker, je kunt tijdens de openingstijden van de salon de producten afhalen. Het verzoek is dat van tevoren wel even aan te kondigen.
-
Op welke manieren kan ik betalen? Je kan bij Pura Bellezza op verschillende manieren betalen. Je kunt bij het online bestellen van een product direct online afrekenen of bij het ophalen van je product betalen. Voorkeur gaat wel uit naar het betalen via onze pinautomaat.
-
Worden er ook verzorgingsproducten teruggenomen? Ja, onder bepaalde voorwaarden. Klik op de afbeelding van het product en hier vind je de retourvoorwaarden van onze verzorgingsproducten.
​
​
Maak iemand blij met een cadeaubon!
​
Verras je moeder, dochter, vriend(in) of geliefde met een cadeaubon voor één van onze ontspannende behandelingen. Deze cadeaubon zijn eenvoudig online te bestellen en toe te voegen als korting (coupon) bij het boeken van een behandeling.